Известие

Collapse
No announcement yet.

Равенол

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Почне ли да гори масло е необходимо или да се сменят гумичките на клапаните, или да се оправят бутала, сегменти и прочие. Само, че на Ганю не му се дават пари за ремонт... И тогава се почват въпросите по форумите, от сорта на "Каква е рецептата втора младост на Баба Алфа", "Как Алфата да изживее ренесанс?" и други тъпизми. Любопитно ми е, когато Ганю го боли зъб, отива ли на стоматолог да му го фиксне, или пие пенкилери нон стоп? Абе само си питам, ей така... Ганю трябва да се научи, че проблемите се оправят само по един начин - с натискане на бутона "-" на ЕЛКА-та. Но трябва да е цара на зара, трябва хем да има кинти за море, хем за кръчма, хем за нов ЖиСиЕм, да плати вноската по ипотеката, да плати лизинга на пералнята, да купи дентастикс на Шаро за да няма зъбен камък, абе за всичко друго, но не и за поддръжка на колата. И колеги, лошата слава на марката се дължи основно на тънкажите на Ганю и ненавременните ремонти и поддръжка. Ми като нямаш пари да поддържаш една кола - значи не си купуваш такава. Аз нямам пари да излизам с Николета Лозанова или Русата Златка и за това използвам мадами - генерици.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
      Много умно. За 40 000 и 4 смени не е доливано и това което се източва не се събира в 5 литрова туба. На всяка втора смяна се взима и еднолитрова разфасофка която се ползва на два пъти. така по-ясно ли е?
      Ми изрази се така, бе. Много по-ясно е, отколкото в горния си вид. Не че няма луди глави, дето не сменят масло на по 25-30k...
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
        Почне ли да гори масло е необходимо или да се сменят гумичките на клапаните, или да се оправят бутала, сегменти и прочие. Само, че на Ганю не му се дават пари за ремонт... И тогава се почват въпросите по форумите, от сорта на "Каква е рецептата втора младост на Баба Алфа", "Как Алфата да изживее ренесанс?" и други тъпизми. .....
        Що пък да са тъпизми?

        Купил си си кола на 200К и съзнаваш, че хлабините на мотора не са като на нов и като така е нормално да компенсираш с вдигане вискозитета на маслото. От друга страна нямаш намерение да векуваш с тази кола и като така не е нужно да наливаш една кофа пари в основен ремонт.

        Кое точно му е тъпото на това?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          На 200к, си си купил морга за 200-300 евра, която ти е продадена за няколко хилки.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
            На 200к, си си купил морга за 200-300 евра, която ти е продадена за няколко хилки.
            Да разбирам ли, че всички автомобили на 200К и които можеш да си купиш за няколко хилки, са морги?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Да щото, хората са ги изхвърлили вече. А ти им се кефиш и викаш колко е запазена моргата.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                Да щото, хората са ги изхвърлили вече. А ти им се кефиш и викаш колко е запазена моргата.
                Съществуват обективни показатели по които даден човек може да прецени, дали даден автомобил е морга или не.

                Но това го могат определени хора.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Що пък да са тъпизми?

                  Купил си си кола на 200К и съзнаваш, че хлабините на мотора не са като на нов и като така е нормално да компенсираш с вдигане вискозитета на маслото. От друга страна нямаш намерение да векуваш с тази кола и като така не е нужно да наливаш една кофа пари в основен ремонт.

                  Кое точно му е тъпото на това?
                  Човече, абсолютно всички автомобили над 5 години, които се продават у БеГе-то са на над 200000 км. пробег. И кой говори за векуване? Аз като купувам кола не знам предварително колко време ще я карам. И винаги предвиждам едни 1500-2000 лв. за първоначално обслужване, окачване и за разни изненади, ако се появят. Масово н.в. "клиента" разполага с конкретна сума и купува кола точно за тази сума. Не сменя водната помпа, ремъците и ролките, което е задължително за кола "втора ръка", защото екзалтиран и изпаднал в еуфория, не се е сетил, че трябва да разкеши и за тези неща. Освен това, ако купиш JTD е по-вероятно да попаднеш на екземпляр, който е читав, отколкото ако купиш TS или JTS.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                    Човече, абсолютно всички автомобили над 5 години, които се продават у БеГе-то са на над 200000 км. пробег......
                    След това твърдение, у мен, се изпари всякакво желание да дискутирам, каквото и да било с теб.

                    Ама ако все още си толкова сигурен в твърдението си, нямам против да се обзаложим да едни 10К пари. На часа мога да ти представя поне един, който не е предмет на твоята аксиома.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Read Покажи съобщение
                      На 200к, си си купил морга за 200-300 евра, която ти е продадена за няколко хилки.
                      Това е абсолютно дилетантско изказване. Виждал съм куп автомобили минали 300 - 350 000, които са далеч от определението морга. На времето старите мерцедеси деянеха спокойно до 600 000.

                      А има и коли на по 50 000, които са карани душмански и не стават за нищо
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        След това твърдение, у мен, се изпари всякакво желание да дискутирам, каквото и да било с теб.

                        Ама ако все още си толкова сигурен в твърдението си, нямам против да се обзаложим да едни 10К пари. На часа мога да ти представя поне един, който не е предмет на твоята аксиома.
                        Кое не разбра? Точно и ясно съм написал - които се продават у БеГе-то, пропуснал съм обстоятелственото пояснение "нов внос".

                        Поздравявам те с това: https://www.youtube.com/watch?v=zspv6l3UKqU
                        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                        Comment


                        • #27
                          А, щото тези дето са нов внос ги продават на Марс.

                          Има ли още нещо, което да си пропуснал, пък аз да не съм разбрал?

                          166-цата я купих от човек в Бе-Ге-то с регистрация, 13 - годишна, на реални 175 К и в безупречно техническо състояние. Без никакви проблеми я ползвах в продължение на 7 години и в момента дъщеря ми продължава да си я ползва.

                          Накратко - това, че ти си се оказал голям неудачник в персоналните си избори, си е твой проблем и като така не следва да дращиш фамозни теории из техническите форуми.

                          PS:

                          По-здрав-ът си го заври.......там, за където си мислиш
                          Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:06.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение

                            По-здрав-ът си го заври.......там, за където си мислиш
                            Е това не мога да разбера, човек с претенции за висока култура и претенции за необятни знания да се приравнява с нас простаците и да използва такъв език. Загадка на природата. Направо съм потресен.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              А, щото тези дето са нов внос ги продават на Марс.

                              Има ли още нещо, което да си пропуснал, пък аз да не съм разбрал?

                              166-цата я купих от човек в Бе-Ге-то с регистрация, 13 - годишна, на реални 175 К и в безупречно техническо състояние. Без никакви проблеми я ползвах в продължение на 7 години и в момента дъщеря ми продължава да си я ползва.

                              Накратко - това, че ти си се оказал голям неудачник в персоналните си избори, си е твой проблем и като така не следва да дращиш фамозни теории из техническите форуми.

                              PS:

                              По-здрав-ът си го заври.......там, за където си мислиш
                              Ако под неудачник визираш изборът ми на автомобил, вероятно си прав. Но за мен колата е просто транспортно средство, не съм придричив. Мисълта каква кола карам не ме депресира и нямам комплекси от това. Работя като главен системен администратор в една от трите най-големи банки в БГ, имам една камара Майкрософтски сертификати, както и четири специализации в чужбина, успешно съм реализирал проекти в няколко министерства, както и в Министерски съвет, изкарвам достатъчно пари, за да мога още утре да си купя 159-ка с пари кеш.
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                                Ако под неудачник визираш изборът ми на автомобил, вероятно си прав. ...
                                Естествено, че това визирам.

                                Съжалявам за което, но ти от това не следва да правиш генерални изводи (дори и само за себе си), защото те могат да бъдат подвеждащи за някои колеги.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X